Przejdź do treści głównej

Dostępne usługi reklamowe, wymagania techniczne

Billboard 750x200; banery: 300x250, 243x355

Istnieje możliwość emisji banerów w wybranym serwisie tematycznym, bądź na głównej stronie ngo.pl.

Billboard 750x200 px oraz baner 300x250: waga do 50 KB; formaty: JPG, GIF, html5.

Billboardy w portalu wyświetlają się losowo – zmieniają się przy każdym wejściu na stronę (odświeżeniu strony). Można zwiększyć prawdopodobieństwo pokazania się danego banera poprze zamówienie dużej liczby odsłon. Możliwe jest zarezerwowanie całego miejsca banerowego na danej stronie dla wybranego banera na wyłączność (wyświetla się tylko ten baner, żaden inny).

Wybrane statystyki (średnie dla 2017 r.):
serwis poradnik.ngo.pl – ponad 12 tys. odsłon dziennie
bazy.ngo.pl – ponad 7 tys. odsłon dziennie


Ekspozycja wiadomości

Oferujemy ekspozycję wiadomości na stronie głównej ngo.pl (sprawdź miejsce ekspozycji), w serwisach regionalnych lub tematycznych (np. w fundusze.ngo.pl) oraz w kalendarz.ngo.pl (np. informacja o szkoleniu, konferencji). Ekspozycja to przytrzymanie informacji przez dłuższy czas w określonym miejscu, co zwiększa szanse na jej dotarcie do odbiorców, w porównaniu z szansami standardowo opublikowanej informacji (nieprzytrzymanej w widocznym miejscu).

Wiadomość taka jest eksponowane są na stronie głównej ngo.pl pod odpowiednią kategorią. W serwisach regionalnych wiadomości eksponowane są na pierwszej pozycji w liście wiadomości.

UWAGA: Oferta dotyczy wyłącznie wiadomości, które są zgodne z regulaminem ngo.pl (https://moje2.ngo.pl/Regulamin__ngo.pl_10_2017.pdf).

Wybrane statystyki:
strona główna portalu – ponad 11 tys. odsłon dziennie

UWAGA: Ogłoszenia publikowane w takich kategoriach: praca i staż w NGO; wolontariat; usługi dla NGO; lokale i giełda; komunikaty można łatwo wyeksponować korzystając z systemu wyróżnień. O cenniku i zasadach wyróżnień czytaj więcej w ogloszenia.ngo.pl.


Nagłówek newslettera

Newsletter to zestaw wiadomości z portalu, rozsyłany dwa razy w tygodniu (poniedziałki i czwartki) do kilkudziesięciu tysięcy subskrybentów newslettera. Jest kilka rodzajów newsletterów: regionalne i lokalne (z  informacjami z danego regionu lub miasta), z najważniejszymi informacjami (z wybranymi, od poprzedniej wysyłki newslettera, informacjami o kluczowym znaczeniu), ze wszystkimi informacjami (ze wszystkimi informacjami opublikowanymi w portalu od poprzedniej wysyłki newslettera).

Istnieje możliwość zamieszczenia tekstu reklamowego z aktywnym linkiem w nagłówku wybranego newslettera. Nagłówek to tekst (wyróżniony akapit), znajdujący się na samym początku newslettera. Może mieć do 300 znaków + aktywny link – link nie jest wliczany do liczby znaków (sprawdź przykład nagłówka w newsletterze).

W nagłówku można umieścić obrazek (szerokość: max 570 pikseli; wysokość: max 428; wielkość: 20-30 kb). Najlepiej wyglądają obrazki zbliżone proporcjami do poziomych banerów czyli 5x1, 5x2 (np. 570x100, 570x200).

Tekst i obrazek należy przesłać mailem najpóźniej 3 dni przed ustalonym terminem emisji.


Wybrane statystyki:
newsletter „najważniejsze wiadomości” – ponad 10,6 tys. adresów mail
newsletter „śląskie wiadomości” – ponad 1900 adresów

 

Cennik i rabaty >>
 

 

Mailingi do organizacji, urzędów oraz sprzedaż danych adresowych

Chcesz dotrzeć do pozarządowych odbiorców? Masz do przekazania ważne informacje dotyczące działalności stowarzyszeń i fundacji? Potrzebujesz bazy adresowej urzędów administracji centralnej i samorządowej? Skorzystaj z bazy mailowej Stowarzyszenia Klon/Jawor. Tutaj znajdziesz więcej informacji na ten temat.